Nobelov nagrajenec Richard H. Thaler v odmevni knjigi Nerazumno vedenje predstavi razvoj ideje, ki leži v srcu njegovega raziskovalnega dela: medtem ko so podjetja in javne institucije desetletja izhajale iz predpostavke, da so ljudje predvidljivi posamezniki z racionalnimi odločitvami, ki se ves čas odločajo tako, da maksimirajo svoje ekonomske koristi, Thaler pokaže, da temu še zdaleč ni tako. S številnimi raziskavami, v katerih kombinira psihologijo in ekonomijo, avtor dokazuje, da so ljudje pri svojem odločanju v vsakdanjem življenju in na delovnem mestu ves čas nagnjeni k napakam in nelogičnim zaključkom.
Vedenjske (samo)analize so ključnega pomena za vsakega posameznika (če ta želi izboljšati odločitve v svojem življenju) pa seveda tudi v podjetjih in javnih institucijah. S tem ko Thaler povezuje nedavna odkritja v znanstveni psihologiji s praktičnim razumevanjem vedenja, bralcu razjasni modele človekovega odločanja v vse bolj zapletenem in z vse več informacijami obloženem svetu. Ob tem tudi pokaže, kako vedenjska ekonomska analiza spreminja naš pogled na svet, od odločanja v domačem okolju do vključevanja sodobnih disruptivnih podjetij v naše življenje.
Nerazumno vedenje je unikatno izviren knjižni preplet psihologije in ekonomije, ki krojita posameznikov svet in njegovo okolje nasploh.
Avtor | Richard H. Thaler |
---|---|
Ilustrator | Ne |
Prevajalec | Samo Kuščer |
EAN koda | 978-961-7050-31-8 |
Založba | UMCO |
Število strani | 525 strani |
Leto izida | 2019 |
Vezava | mehka vezava |
Promocija | Redni programi |
© 2010 - 2022 kupiknjigo.si. Vse pravice pridržane.